Foton från självaste julafton

Tog mig en tur på julafton aldeles ensam för att koppla av en stund, och njuta av naturen och friden. Ja, det kan ju lätt bli lite väl hög ljudnivå för en känslig när 5 barn befinner sig i samma rum. Hittade en fridfull övergiven veranda undan spöregnet. Ute på lägden så fanns fem rådjur. Till en början var de på sin vakt, men sen slappande de av och lade sig ned faktiskt.
Det hängde en lykta där. Den var så vacker tycker jag! Jag önskade att jag hade olja och tändstickor till hands för att tända den, det hade varit mysigt när det var så grått och regnigt. Jag slöt ögonen och bara andades in lugnet en stund, eller möjligen två. Sen, när jag öppnade igen hade något magiskt hänt! Se bilden nedan.
 
 
 
 
 
Hela skogen blev sedan förvandlad till guld! 
 
 
 
Skatten ser ut ligga precis vid grannens bilsamling av 14 skrotbilar.. oväntat! Det är nog också första gången jag ser en regnbåge, eller faktiskt två på självaste julafton.
 
 
 
1 Angelica:

skriven

Ser så mysigt ut, jättefina bilder :)

Svar: Åh, tack! Ja, det var verkligen mysigt!
Sofie Broström

Kommentera här: