Planering framöver

Min energi börjar sakteliga återvända, det är underbart! Jag har till och med lyckats gå på Zumba utan att bli helt slut i en vecka efteråt. Nu får jag energi och glädje av Zumban, så som det ska vara, och det är ju det som behövs också, att fylla på med sådant som ger energi, både i varandet och ätandet. 
 
Delar därför bilder från den fantasiska miljön där yogastudion jag går på onsdag mornarna. Yoga i kvarnen, #Kraftkällan i Nickarvet. Helt underbart!
 
 
Satte mig ned för att göra plan för framtiden. Jag har ett problem, eller en tillgång, just nu känns det som det första, jag gillar att göra så många saker. Skrev ned det som jag gillar och började anteckna idéer hur jag ska förverkliga dem och vart jag vill komma.Jag vill så mycket och vet inte riktigt var jag ska sikta då många av de saker jag vill utveckla kostar en del. Med en energi som är svajande, och ostabil så blir det värre också att ha så många punkter. Kanske får ta dem en och en helt enkelt.
Några av punkterna jag skrev upp var; Ekonomisk trygghet, Yoga, Måla, tid med barnen.
 
Det jag ska göra sen är att skriva ett schema, hur får jag in de viktiga energipåfyllande grejerna i vardagsschemat, varvat med jobb, tid med barnen, och att bara vara människa måste man ju också hinna med.
 
Idag har jag passat på att gå ut i solen, har gjort ett avtal med mig själv att nu när det är såpass solfattigt så är det verkligen viktigt att faktist gå ut när det kommer fram några strålar. Det lyfter energin. 
 

Kommentera här: